čtvrtek 29. července 2010

Hotovo :-)

Tak jsem všechny dílky sešila a je hotovo :-) 


Asi jsem netrefila úplně správně tu barvu, ale zase když se to vezme, že tohle je moje první uháčkovaná hračka, tak myslím, že je docela povedený :-)   
Ale je to opravdu mrňousek maličký, takže je to docela piplačka. Prostředníček levé ruky jsem měla (a ještě trošku mám) celý bolavý, jak jsem do něj furt píchala háčkem. Tak tady je fotka pro představu, jak je méďa "Kukýnek" (takový spíš Kuky mimino :-D ) "velký"


Děti už se o něj i poštěkaly a nakonec Honza rozhodl, že méďa bude na polici (počítám, že na té nad jeho postelí... ;-) ).

K.

4 komentářů:

Ali řekl(a)...

Tak to by mě nenapadlo! Je úžasnej!!!

Talpinka řekl(a)...

Týjo skvělý!!!! :) a budeš dělat druhýho když se děti hádaj? :D

Katka řekl(a)...

No asi budu muset... ;-) Honza tu furt vykřikuje, že je jeho... Tak musím udělat ještě pro Bětku... Jen přemýšlím, jesli bych ho neměla udělat v jiné barvě... Ten žlutý (u Dáši) je taky moc pěkný...
K.

Petra řekl(a)...

Katko, je skvělej, se ani nedivím, že se o něj perou ;-)