úterý 6. července 2010

Puding

Včera jsme si zajely s mamkou do Ikey. Mají výprodej, tak jsme si řekly, že třeba něco koupíme. Už delší dobu vymýšlíme, co koupit za hrnec, aby se v tom dobře dělal puding. Hlavně aby se tam nepřipaloval. Mamka už říkala, že koukala na nějaký mlékovar, že by ho kdyžtak koupila. No a v té Ikee jsme okukovaly hrnce s teflonem a našly jsme tam sadu tří kastrolů. Tak jsme je koupily.

 
 
Dneska jsem tedy řekla, že udělám puding a uvidíme, jestli se bude připalovat. Doufala jsem, že ne. Připravila jsem misky a šla na to. 



Dopadlo to skvěle - puding se nepřipálil!!! Sláva :-) 


Fakt jsem měla radost. Puding jsem dala dětem k svačině a Bětka si vzala párkrát do pusy a že už nechce... Honza ho tedy snědl, ale měl průpovídky. A já si to tady malovala, že teď budu moct udělat Járovi vanilkový, mně a mamce čokoládový a dětem třeba jahodový puding a všichni budou spokojeni, že mají svoji oblíbenou příchuť a já nebudu drhnout hrnec, protože s těma novýma kastrolama to bude brnkačka. Ach jo... Když si vzpomenu, jak jsme s bráchou byli vždy nadšení, když nám mamka udělala puding... 

K.

2 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Ha ha tohle znam.. my taky bývali nadšení..... malá to taky nechce jíst.. se v tom vrtá jak v.... :D Já bych si teda dala... ňam :)

Marti řekl(a)...

Já bych si tak dala :) Mňam