neděle 18. července 2010

Malování na trička

Dneska jsem se "kreativně" vyřádila :-) :-)  Dodělala jsem tričko s Kittynou pro Adrianku, po které Betynka zdědila hezké šatičky. Tak ať jí taky něco dáme :-)


A před chvílí jsem dodělala tričko pro Kubíčka. A konečně jsem si taky mohla vyzkoušet to stírání voskovek, když už jsem si udělala nějaké ty šablonky. Úžasná věc!!! Nejdřív to tedy vypadá trošku podivně...


Ale konečný výsledek je fakt super.


Jako je asi hloupý, když si to tu chválím sama, ale mně se to tričko fakt moc líbí :-) :-) :-)  Jenom si tedy budu muset před prvním použitím ze všech šablonek smýt tu lihovou fixu, kterou jsem si předkreslila obrázek. Nějak se tím stíráním začla stírat taky... :-/   No ale tak chybama se člověk učí :-) :-)

K.

9 komentářů:

Xenie řekl(a)...

Ahoj Katko,
tak se připojuji k chvále taky :o)
Mě v tvůrčím rozletu hlavně brzdí počet pomocných rukou doma, které jsou ochotny se servat a výtvarný metriál :o)
Ale asi se hecnu, vypadá to opravdu pěkně.

Xenie

Talpinka řekl(a)...

a já taky chválim protože mě to připadá taky super a vůbec nechápu kde jsi přišla k těm šikovným rukoum. Mě někdo asi ošidil! :D

Iva řekl(a)...

Máš to moc moc hezké.

Katka řekl(a)...

Holky, díky moc :-) :-)

Xeni, no já to většinou dělám až večer, když jsou děti v postelích. Přes den jen tehdy, když je Jára doma. A to dělám stejně jen po obědě, když děti odpočívají. Akorát, že ony už moc po obědě odpočívat nechtějí... Jinak by určitě taky chtěly pomáhat, hlavně Bětka... ;-)
K.

Talpinka řekl(a)...

Katko, můžu mít hloupý dotaz? bereš odněkud ty předlohy? Odkud? Nemáš tip? :) Potřebovala bych obrázek buď té Hello Kitty nebo nějaký jiný čičiny - nejlíp už barevnej :)

Katka řekl(a)...

Talpi, Kittyna je normálně z předloh na windowcolors. Chodím na ně sem - http://www.peppitext.de/WiCo1/index.html

K.

Talpinka řekl(a)...

Bezvadný! jsi skvělá, ukládam si do oblíbených :) našla jsem nažehlovací papíry tak to zkouším :) s jinym obrázkem zatim.. na nic moc tričku.. ale už vim jak to funguje tak jí udělam radost :) Díky díky díky :)

Katka řekl(a)...

Tak pak se pochlub na blogu, ať se taky kouknu :-)
K.

Talpinka řekl(a)...

Ha ha .. jenže ty se máš čim chlubit poněvadž máš extra šikovný ruce :) za mě to vyrobí tiskárna :D Musim vyžehlit a najít lepší tričko než dneska.. :)