neděle 25. července 2010

Malování a mašinky

Chtěla jsem dát Bětce na tričko kytičky pomocí šablonky, kterou jsem si včera vyřezala, ale nějak se mi to nedařilo. Ty velké kytičky jsem měla nějak rozmazané a když jsem je chtěla vylepšit, tak to bylo ještě horší. Tak jsem to šla vyprat.

Jára postavil dětem koleje a pustil mašinku. Tak když měly o zábavu postaráno a Jára tu byl s nima, tak jsme si s mamkou zašly zahrát ping-pong. 


Odpoledne jsem si zkusila udělat obrázek na povlak na polštářek. Ale asi jsem dala moc voskovek, protože se kolem udělal i mastný otisk. Tak to pak zkusím ještě vyprat, jestli to  půjde dolů... Snad ano. 


Tak jsem si pak alespoň trochu spravila náladu dalším Betčiným tričkem. Tam se mastný flek neudělal. 


K.

2 komentářů:

Peťa řekl(a)...

Jak hezky způsobně sedí na těch židličkách, to je sladký :-) Máš super výrobky, jsi moč šikovná.

Katka řekl(a)...

Hezky způsobně tam seděli Járovi :-) To fotil on. Když jsme s mamkou přišly z pinčesu, tak už tam tedy takhle neseděli :-)
Díky za chválu :-) Ale už mě nějak bolí prsty z vyřezávání a stírání, tak jsem zase vytáhla háčkování ;-)
K.