úterý 11. října 2011

225/365 II. - Značky

Včera jsem přišla pět značek na povlaky a jednou jsem si to i stihla trochu přiští, takže párání následovalo. Ale hlavně jsem zjistila, že mám 25 povlaků, ale 26 značek. Takže jsem to dneska říkala učitelce a doufala, že jsem nepřišila tu jednu, která nemá majitele. Naštěstí ne :-))

Po práci jsem jela domů, sebrala sporťák a příslušenství a jela do Ikey, kde jsem měla sraz s Pavlínou. Daly jsme si kafčo a zákusek a pak něco nakoupily. Chtěla jsem tam ty oranžové krabice, co už mám, ale zrovna je nemají. Tak snad někdy jindy. Ale koupila jsem si tam obyčejné bílé šanony na časopisy a už je mám i naskládané a plné v jedné polici :-) 
Večer jsem se vrhla zase na povlaky. Dneska jsem si našla fígl, jak to podhrnout a šlo to skvěle. Takže jsem přišila zbývajících 20 značek jako nic :-))


K.

0 komentářů: