sobota 22. října 2011

236/365 II.

Pořád bojujeme s bacilama. Honza už je relativně v pohodě (doufám, že si to teď nezakřiknu), Bětka dneska už i něco snědla a hlavně vypila!!! To je nejdůležitější. I jsem jí našla termoobal na flašku, tak si ji tam i sama dávala, aby jí čaj zůstal teplý :-)  Ale odpoledne měla zase přes 38. No, myslím, že v pondělí do školky asi ještě nepůjde. Snad to nějak vymyslíme s hlídáním. 

Po obědě jsem se vrhla na vycpání druhého médi a vyšití obličejů. Na tom hnědém tedy není moc vidět. Resp. na fotce, v reálu ano. Dětem se méďové líbí a už je mají v postýlkách. Chvála od nich mě vždy potěší. No já vím, že by mohli méďové vypadat líp. A možná, že příště je budu šít v ruce. Nebo aspoň to prošívání uší a tlapek.




Ve čtvrtek večer Jarek už přidělal krmítko. Tak jsem si dneska taky užila nálety během snídaně, oběda a večeře :-))) Koukáme na něj totiž z kuchyně. Akorát, že je tedy docela problém pipiny vyfotit, aby byly nerozmazané. Jsou děsně rychlé :-))) 


Ale co jsem tak koukala, tak složení návštěvníků je stejné jako minule - sýkorky, vrabci a zvonci. Vloni se tu jednou objevil i dlask, ale pak už nikdy nepřiletěl. Tak uvidíme, jestli tuhle zimu bude taky nějaké překvapení :-)))

K.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak me mrzi, ze jste vsichni nemocni! My jsme dneska videli Thomas vlacek v zivotni velikosti (poslala jsem Ti fotku).
Medove jsou krasni, stale nechapu jak to vsechno zvladas....kdy si otevres nejaky obchod, alespon online? Muzes vyrabet vice mene cokoliv tak proc ne?
S milionem pozdravu,
T.

Katka řekl(a)...

Terezko, fotka došla, těším se na další.
K.

Ajka řekl(a)...

jů, ty máš taky krmítko.... medvídci jsou super, jsi šikula!!