neděle 23. října 2011

237/365 II.

Ráno Betynka vyskočila z postele s úsměvem a hned hlásila, že chce k snídani kroužky (takové cereální potvory) s mlékem. I se sama rychle převlékla. No prostě úplně jiná Betynka, než včera. Asi jí to včerejší polehávání a spaní pomohlo. Bohužel mám podezření, že ten průjem (a možná i to zvracení) bylo z Rakytníčku (želatinové vitaminové "bonbonky"). Ten průjem měl stejnou barvu... :-/  Honzovi to tedy nic neudělalo. Mně taky ne. Tak asi musí mít jen přírodní vitamíny ;-) 

Asi 3 týdny říkám Járovi, ať mi nastříhá ty pruhy z modrých látek, ať můžu dodělat ten přehoz. Je to totiž "párový" projekt, takže se měl podílet i on. No, tak jsem si ty světle modré pruhy nařezala dneska sama. A i přišila.


Pak jsem si ještě přeměřila top a přehoz, abych věděla, jak široké mám udělat ty pruhy z tmavě modré látky. Ta už bude konečná a zároveň ji i zahnu dozadu jako lem.

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Katko naprostá bomba!!!! Že ty jsi profík v utajení???:-))))

Katka řekl(a)...

Ajko :-))))) Se tu směju. No fakt, že nejsem :-)))
K.

Cettia řekl(a)...

Katko, to je krása až z toho oči přecházejí:)