pátek 28. října 2011

242/365 II.

Když přišel Jarek z práce, tak jsme zajeli do Ikey. Koupili jsme tam nový lustr do kuchyně a ještě nějaké drobnosti. Já si přikoupila ty menší krabice do regálu. Už měli oranžové. Ale jen ty malé. Ale tak já jsem stejně ty větší už nechtěla ;-) 
Chtěla jsem tam koupit takovou pěknou lucerničku na čajovou svíčku. Inzerovali, že mají černou, bílou a stříbrnou. Tak jsem chtěla tu bílou. Jenže všude měli jen haldy černých a stříbrných. Tak jsem nekoupila žádnou. Měl to být dárek... 
Tak jsem si tam koupila alespoň dvě nákupní tašky. Z nějakého toho silonu, či co to je. Mají oranžovou a růžovou, tak mám dvě růžové. Ať jsem veselejší :-))) Díky Ikea kartě byla jedna za 25 Kč. Alespoň můžu vyházet z kabelky igelitky ;-) 

Večer jsem si sedla k šití a prošila ta dětská prostírání. Bílá křída se docela vyprášila už při šití, modrá se asi bude muset vyprat...


Ještě zbylo trochu času, tak jsem si rozpočítala a nastříhala látku na zelené prostírání. Nakonec jsem se rozhodla, že udělám 6 kusů od obou barev. Červenou nastříhám zítra.


K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

teda ty se činíš.... nakupuješ, šiješ:-))
supr prostírky !