sobota 24. listopadu 2012

Koláč a aplikace

Odpoledne jsem upekla koláč na zítřek. Je tak trochu dražší díky celému máslu a třem tvarhům, ale nedělám ho často. 


Večer jsem sedla k šití, ale udělala jsem jen dva panely. Jak to přišívám v ruce, tak to přeci jen trvá dýl, než kdybych to dělala na stroji. Ale zase to jinak vypadá :-)) Tak zítra mě čekají ty druhé dva. A pak už budu zbytek přidávat na stroji. Ale to nevím, jestli stihnu taky zítra... Ještě to nemám ani nastříhané.


K.

6 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥ ta buchta vypadá dobře!!!..ještě ,že jsem už měla oběd i něco na zub -jinak bych asi taky šla honem něco upéct..šiju ty díly na Květinářku mám půlku a jak na to koukámbudu 100% přišívat na stroji v rucd to vypadám lép ,ale to bych nezvládla s tou mojí rukou bych to šila tak rok ...máš to moc pěkné jdu pokračkovat !!

Jo vlastně Ty máš svátek ♥♥♥ tak všechno nejlepší zlato !!!♥♥♥

Katka řekl(a)...

Děkuji za přání :-)
A Ty sešíváš nejdřív ty květy a pak budeš našívat stonky? Já ještě nemám ty díly na květy vystříhaný... To budu mít taky na dlouho :-))

Ajka řekl(a)...

Koláč vypadá pěkně.... co to máš za polevu? Asi taky půjdu něco upíct, jsem z toho šití nějak zblblá.... Došila jsem kapsář, začnu šít chňapky, hledám pravítečko..... já ho zašila do toho kapsáře!!!
Taky už jsem došila deku. Včera bylo sluníčko, tak jsem jí hned vyblejskla. Ještě jí vydoluju z foťáku a večer hodim do galerky.
Jdu radši do tý kuchyně, teď mě napadla čokoládová buchta:-))

♥♥♥♥♥ to máš k svátku :-))

Katka řekl(a)...

Ajko, to je půl litru šťávy z kompotovaného ovoce (může být i džus), vanilkový pudink a 2 lžíce cukru :-) Uvaříš to stejně jako puding a teplé naliješ na buchu, koláč... Je to vlastně jako želatina.
Děkuji za přání.

Baru řekl(a)...

Kačenko, vše nejlepčí!!!!!!!! A buchta vypadá báječně ;o)

Katka řekl(a)...

Baru, díky :-)