čtvrtek 1. listopadu 2012

Švadlenka

Tak už vyšla nová Švadlenka. Je v ní moc pěkný quilt "Ovečky na pastvě", který mě rozesmál v tramvaji, krásná obrázková knížka od Lenky, patchworkový batůžek, zvířátkový sponkovník, vzor na volné quiltování a spousta dalších zajímavých věcí...


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jestli jí neseženu, tak doufám že nám ty ovečky ukážeš, ať se taky zasmějem:-)))
Obsah vypadá zajímavě, asi fakt půjdu na předplatné... běhat (no jo, kecam, jezdim autobusem) pár km do trafiky mě už neba:-)))

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Katko už tři holky mi řekly že Švadlenku mají a mě furt ještě nepřišla, abych tu knížku viděla "černé na bílém" :) ... už přemýšlím, jestli mi náhodou nevypršelo předplatné, že ji furt nemám ve schránce. Jsem moc zvědavá, jak ji nasázeli.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥zase parádní námět!
..teda ta deka by mě taky zajímala ..viděla jsem jednu deku s ovečkama na pastvě na PPM před loni v Dubeči..nechceš to ofotit ..
protože jestli je to ta deka co jsem viděla-tak to bych tu švadlenku nutně potřebovala :-))))
a Leničky kniha by mě taky oslovila , ty vyšívky jsou bomba už jsem viděla kapsář hned jak ho dala na blog a je to krása ..už si ho stahuji :-)) jen potřebuji chvilku času a jdu do toho :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

jo jen fakt nevím ..kde se kupují ještě jedny ruce a potřebovala bych k nim koupit i čas ...nějak se mi krátí ..Ne ty ruce☺ ..ten čas ☻.-)))

lila řekl(a)...

Kati, Ty ma stále pošteklíš nejakou novinkou :-)) Už by si si mohla zriadiť celkom slušne zásobenú požičovňu.