středa 7. listopadu 2012

Od neděle má Honzík zase horečky. Včera ho začalo i bolet v krku. Když jsem mu do něj koukla, tak mi bylo hned jasný, že to nebude jen nějaká viróza. Dneska s ním Jarek zašel k dětské dr. a prý má povlakovou angínu a dr. mu udělala stěry. Výsledky budou v pátek. Rovnou dostal i antibiotika. 


Dneska jsem se konečně i já dočkala nového časopisu od Belletky. Vypadá moc pěkně. Zatím jsem si ho jen prohlédla. Až budou děti v postelích, tak si ho i přečtu. 


 A ještě mi přišly přívěsky od Shellky. Taky moc pěkné.


Když jsem přišla domů, tak mi Bětka dala obrázek, co malovala ve školce. To jsem prosím já :-)))


K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Betynka úžasně maluje! Fakt nádhera. Mě David namaluje vždycky změť čar a jednou je to motor, podruhé elektrické dráty :-)

Janina64 řekl(a)...

Moc hezky tě namalovala a chudák marod ...taky se bojím aby Sába vydržela má v puse afty a to není dobré většinou se složí ale mají tento týden písemky tak snad do zítra už vydrží....měj se moc hezky ,,,,

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ..jsem nakoukla co jsi dnes dělala ..Honzíka je mi moc líto ..já jsem holkám dělala na uvolnění krku majoránkový čaj a taky cibuli s cukrem ..pustí to šťávu a sem tam se podává během dne ..ale je to fuj brrrr,ale zase to zabírá
.holky na to vzpomínají dodnes a hrozně se tomu smějí jak se mnou bojovaly ....tak nevím jestli tyhle rady znáš ..třeba by to Honzíčkovi aspoň trošku ulevilo ..než zaberou ta antibiotika ..
na obrázku od Bětky Ti to fakt sekne !!!! :-)))))))