pondělí 12. listopadu 2012

Novinky

Přišly mi dneska nové knížky. Do sbírky :-))) Nééé, já doufám, že podle nich budu i šít. Ještě mi má přijít jedna ;-))) 

 

Stavila jsem se u Mráze a koupila kousky softshellu. Chtěla bych vyzkoušet rukavice podle nového Belletčina časopisu


Kolem této látky jsem pořád chodila v Bellusu, tak jsem si ji nakonec koupila u Mráze :-))  Ale jen půl metru.


Tohle je taková lehká vzdušná látka, nějaký polyester. Chtěla bych udělat nějakou šálku. Vybírala jsem i mezi jednobarevnými, ale všechny byly z jedné strany hladké a z druhé trošku škrábaly. Takže na šálku trochu nevyhovující. Tahle jediná je hladká z obou stran. 


K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

A jéje, nákupy:-)))
To se pak pochlub, cos ušila.
V Tildě jsou jen andělky? Já si teď taky koupila dvě knížky, u Jehličky, tam vidím i obsah. Koukala jsem i na Tildu, ale rozumně jsem usoudila, že bych andělky stejně nešila, tak jsem koupila knížku se zvířátkama:-)))) a v druhý knížce jsou quilty a aplikace.
Škoda že u nás Mráze nemáme, mohl by tu otevřít pobočku:-)))
Měj se, Ajka

Katka řekl(a)...

Ajko, nejsou tam jen andělky. V tom Tilda Studiu je sloník a žirafa a papoušek. A ještě nějaké drobnosti. Jinak tedy ta další knížka, co mi má přijít, je taky se zvířátkama :-))))
K.

Ajka řekl(a)...

Tak to je možný, že jsme si koupily stejné knížky:-))
Ta moje se jmenuje SEWN TOY TALES
A.

Tina řekl(a)...

Bezva, tu první knížku Tildinku mám taky a šila jsem podle ní kabelečku pro malou. Na Andělku si zatím netroufnu. Krásný den. Tina

Jolana řekl(a)...

Super úlovky! Také doufám, že knížky nemáš do sbírky, ale že něco podle nich brzo vytvoříš, ať můžu závidět :-) Ať se daří! J.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ Tak už máš knihu doma ??..to byl fofr:)))čtu ,že jsou tam i zvířátka ..mám taky Tildu ..teda myslím tak tři :-)) tak mě dožeň :-)))a slonika už jsem šila 3x .tak šup ať se můžu kouknout ..jde to docela dobře:-)a látky no to je jasné ..ty v nákupu nesmí chybět :-)) pa pa ♥