středa 10. března 2010

Jablečný koláč

Měla jsem v plánu, že ten koláč udělám až zítra, ale zjistila jsem, že mi Hera končí už dneska, tak jsem ho dělala ještě teď večer. Před chvílí jsem ho vytáhla z trouby, tak nám tu po celém bytě krásně voní.


1 Hera
45 dkg hladké mouky
1 bílý jogurt (200 g)
1 prášek do pečiva
- vypracovat těsto a dát ho odpočinout do lednice. Pak vyválet 2 placky. Na plech dát jednu, posypat nastrouhanými jablky smíchanými s cukrem a skořicí a přikrýt druhou plackou. Potřít vejcem.

Já tedy vejcem nepotírám kvůli Honzíkovi a nevadí to. Ještě do těsta udělám pár dírek, protože jinak se ta horní část nafoukne. 

Dneska mě tak napadlo, že před roky u toho receptu měla mamka napsaný "malý bílý jogurt", časem jsem se dostala na 200 g. 

K.

P.S.
Tak ještě vkládám fotku řezů z dneška (11.3. asi  9.30)

K.

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Je pravda, že jogurty jsou pořád menší a menší!