pondělí 22. března 2010

Ráno nás zase navštívili ptáčci. Betynka byla nadšená a pořád vykřikovala "pipiky, pipiky papá" :-) Sice přiletěli nadvakrát, takže jsem si stihla doběhnout pro foťák, ale když jsem pak byla blíž u okna, tak už nepřiletěli. Tak snad zase příště. Fotky jsou trochu tmavší (ráno nám na balkon sluníčko nesvítí), ale myslím, že to zase byli Zvonci zelení. 


Protože bylo hezky, tak jsme se šly s Betynkou a mamkou projít. Cestou jsem to vzala kolem jednoho paneláku, který má moc pěknou předzahrádku. Tak jsem si tam pár kytiček vyfotila. Ale asi jsem si měla nějak líp nastavit foťák, protože ty žluté kytičky jsou asi hodně přesvícené od sluníčka... 


A protože tulipány a narcisky, které jsem si v sobotu koupila, rozkvetly, tak jsem si musela vyfotit i je :-)


K.

0 komentářů: