pátek 26. března 2010

Kočičky a kolotoče

Odpoledne jsem si vyběhla za barák vyfotit kočičky. Akorát vítr mi nějak nepřál. Vždy, když jsem zaostřila, tak zafoukal a pohnul mi s větvičkou. Ale některé fotky jsou koukatelné :-) :-) :-) 


A pupence se nalévají....


V týdnu dorazily kolotoče a houpačky. Tedy, na plakátech je napsáno LUNAPARK :-)  Jsou to stále ti samí provozovatelé, kteří sem jezdí každé jaro a podzim. A mají i velký nafukovací hrad, což je strašně důležité pro Honzíka ;-) ;-) :-)  Tak jsme dneska spolu zašli na kolotoč a skákací hrad, protože by byl vyloženě nešťastný, kdybysme nešli. Už od včera kontroloval, jak moc už mají všechno postavené a jestli už náhodou nezačli. Akorát, že z toho hradu mám všechny fotky rozmazané. A přitom jsem si tam nastavila "SPORT". Tak to musím ještě zkoušet. 


A musela se taky koupit nějaká dobrota :-) :-) :-)


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Z kočiček kýchám jen při pohledu na ně :0)) Ale vážně, jsou hezké. Kolotoče tu máme taky, teprve nás to čeká.

Anonymní řekl(a)...

Kočičky se ti povedly, jsou to opravdu krásné fotky! A sladká dobrůtka, ještě teď mě bolí břicho z loňské pouti :-D mňam.