pondělí 8. března 2010

MDŽ

Dneska jsem dostala kytičku. Je přeci MDŽ, ne? ;-) Já vím, že spousta lidí si tento den spojuje se soudružskými mega oslavami, kde víc slavili pánové než dámy, ale každý si může zjistit, jak to tenkrát, na začátku 20. století, bylo... Stačí se podívat třeba do Wikipedie nebo jen do vyhledávače zadat "historie MDŽ". 
Když mi bylo 15, tak jsem se děsně těšila, že už taky konečně dostanu kytku, že už jsem přeci velká ženská :-)  A přišel listopad a revoluce a pak se prohlásilo, že MDŽ je komunistický svátek a že se má vyškrtnout z kalendáře. A tak jsem tu svoji "dospěláckou" kytičku nedostala. No a na první kytku ke dni matek jsem si musela počkat dalších 17 let :-)
Myslím, že je jedno, jestli je nějaký svátek v kalendáři nebo není, že je důležitější a hlavně potěšující, když vám někdo blízký udělá radost i jen tak.


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Máš vzorného muže! :0))

Peťa řekl(a)...

Moc pěkná růžička!