úterý 2. března 2010

ORL

Dneska jsem jela na ORL do Motola, kam mě poslal můj obvodní lékař kvůli rýmě, kterou už mám asi 4 měsíce. Žádal je, aby mi udělali sono a vyšetřili na rhinologii. Měl podezření, abych neměla nosní polypy nebo třeba i zánět dutin. Po dvou a půl hodinách čekání jsem se konečně dostala do ordinace, kde jsem byla 13 minut. Doktorka mi prohlídla nos nějakou kovovou tyčinkou se světýlkem na konci a učinila závěr, že mám chronickou rýmu. Mám dál užívat Avamys (který mi napsal můj dr.), koupit si Vincentku do nosu a volně prodejná mukolytika a dál brát i ten Zyrtec na noc.  Za měsíc se mám přijít ukázat. Pokud mi bude hůř, tak dřív. Pak jsem si ještě počkala na zprávu a šla jsem domů. Jen jsem si říkalal, že kdyby mě dr. poslal k našemu panu doktorovi na ORL, že bych měla i to sono a hlavně bych netrčela tak dlouho v čekárně.

 

K.

0 komentářů: