neděle 24. října 2010

Bekovka pro Anetku

Včera jsem s dětma zašla k Janě pro to druhé klubíčko příze. Večer jsem ještě kus uháčkovala a dneska jsem tu bekovku pro Anetku dodělala. Janča chtěla i bambuli. Zase je to ta sundavací, tak když ji tam nebude chtít, tak ji dá pryč :-)






Stavili se tu dneska strejda s tetou, že by potřebovali uháčkovat slávistickou hvězdu. Teta totiž Kubovi plete svetr (sešívanej :-) ), ale neumí háčkovat. Tak jsem to zkusila a myslím, že se mi docela povedla. Alespoň oni tedy byli spokojení :-) :-)  A ještě to měli na počkání :-)


K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

úžasná ...moc líbí já sem v loni Sábě sehnala fakt v tescu se slevou háčkovanou asi 190kč ,,,a jsem ráda za ní jen mi známá uháčkovala na ní kytičky,,,, je dost podobná jako háčkuješ ty ...fakt šikulka,,,, už sem si zkontrolovala nářadíčko a ještě vlnu ...a budu vytvářet ...něco...pápá

Talpinka řekl(a)...

Tyjo super! Povedlo se!

Talpinka řekl(a)...

Máš u mě na blogu ocenění :)