středa 13. října 2010

Čtverečky z listového těsta

Už dlouho jsem je nedělala, tak jsem měla  už od minulého týdne koupený měkký tvaroh a listové těsto a čekala na vhodný den. Dneska to vyšlo. Kdyby někdo měl zájem, jak je dělám, tak tady je postup :-) :-)  Není to ale nic objevného ani složitého :-) :-)

Listové těsto (nejraději mám to od Nowaca, jak jsou tam 3 plátky) rozkrájím na malé kostičky.


Prstama vypracuju placičky (dalo by se to určitě zmáčknout i válečkem - možná by to bylo i rychlejší...) a dám na pečičí papír.


2 měkké tvarohy (nejlepší je červený, není tak řídký) smíchám s cukrem a jedním vanilkovým pudinkem (práškem). Pak nastříkám bochánky zdobičkou...


 ...a upeču.


Byly toho 3 plechy. Dětem moc chutnají a hlavně, jak jsou ty čtverečky malé, tak s tím moc nenadrobí. I když tedy Bětka je schopná rozdrobit všechno... :-)


Odpoledne už nebyla taková zima, tak jsem se šla s dětma projít. A opět je mám jen zezadu... Prostě listí je lepší a nebou přeci mámě pózovat... :-) :-) :-) 


1 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Tak jsem konečně zkoušela tyhle čtverečky a tak hezký a souměrný jako ty je teda nemam :D navíc jsem je musela pocukrovat aby nebylo vidět jakou maj barvu :D jsem fakt šikovná :D