pátek 22. října 2010

Prostě pátek

Někdy mám problém vymyslet název příspěvku. Už jsem si několikrát říkala, že kdybych od začátku psala ta čísla - např. 123/365 - měla bych to mnohem jednodušší. Prostě bych napsala číslo a hotovo. Takhle někdy nevím, co napsat a někdy se i opakuju. Tak jestli vydržím, tak začnu čísla používat při dalším ročníku ;-) :-) 
Dneska ráno jsem ze školky skočila do Alberta pro mleté maso a doma honem zamíchala sekanou. Potřebovala jsem, abysme obědvali nejdýl v půl 12. Jára totiž šel na odpolední a já jsem musela pro  Honzu zajít i s Bětkou. Tak aby se stihla naobědvat. Někdy jí to totiž taky trvá docela dlouho. Ale dneska byla šikulka :-) 
Navečer šla mamka na koncert Jitky Vrbové a já byla ráda, když jsem večer nacpala děti do postelí. Nějak poslední dobou zlobí víc, než dřív... Nebo já rychleji stárnu a víc mi to leze na nervy...
Večer jsem si sedla k háčkování a začla jsem dělat bekovku pro Anetku. Přes den mi totiž psala Jana, že už sehnala to druhé klubko příze, tak jsem si říkala, že už začnu, ať to mám pak dřív hotové.


K.

0 komentářů: