neděle 8. května 2011

69/365 II.

Zase je tu neděle, čas rajčat :-) :-)  Ještě že jsem je v týdnu fakt uklidila domů, protože už by zřejmě bylo po nich. Takhle pořád krásně rostou a u těch větších (to budou červený) už jsou i poupátka. 



Odpoledne jsme s mamkou a dětma šly ven. Jára byl s Tomem od rána na závodech. Počasí bylo dneska pěkný, jen ten vítr byl docela velký. Honzík si vzal koloběžku a Betynka kočárek s Pepíčkem. V květinářství jsem koupila kytičku pro (pra)babičku a v cukrárně jsme si koupili zmrzku. Pak jsme odnesli tu kytičku a (pra)babička byla až dojatá :-)  Pak mi ještě psala SMS, že moc děkuje, že jsme jí udělali radost. Já jsem kytičku pro mě a pro mamku koupila už v týdnu, máme ji v kuchyni. 
Večer jsem zase pokračovala v šití. No a kabelku jsem tedy dneska nedodělala. Mám jen vnitřky a na jedné straně kapsičku. Tak snad už zítra. Už bych měla jen přišít tu část se  zipem, sešít vnitřek, pak ho přišít k vnějšku a udělat a přišít ucha. Jak to tak po sobě čtu, tak tedy nevím, jestli to zítra všechno stihnu... No uvidíme ;-) :-)



K.

1 komentářů:

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Jsem moc zvědavá na kabelku. Určitě bude super! Krásný den a celý týden.