sobota 21. května 2011

82/365 II.

Už dlouho jsem nefotila žádný kytičky (rajčata nepočítám ;-) ). Tak jsem to dneska cestou na zrmzku napravila :-)



No pravda, moc jich tedy není, ale příště to určitě napravím... ;-) :-) Až když děti snědly zmrzlinu, tak mě napadlo, že jsem mohla vyfotit jejich modré jazyky. Daly si totiž tu modrou - šmoulovou. No tak na to si musím vzpomenout taky příště. I když tedy nevím, co jim na ní chutná. Nehledě na to, že mi Honzík ujídal mojí citronovou :-) :-)  Tak jsem cestou zpět vyfotila pár mraků. Už se zase kumulovaly a čekala jsem, že přijde velká buřina. Ta nakonec nepřišla. Nebo asi ano, ale ne u nás....




Večer jsem si zase sedla k šití. Už mi nezbývá moc času, jestli to chci dodělat k mamčiným narozkám.... Mozaiku jsem prošila shora dolů a pak ze strany na stranu. U toho jsem si ale musela dávat pozor, abych měla dobře ohnuté švy. Kupodivu jsem to zvládla :-) :-)



Čtverečky se trochu zmenšily,  ale mozaika vypadá pořád pěkně. Tak zítra se vrhnu na okraj a snad stihnu udělat i sendvič. 


K.

0 komentářů: