úterý 31. května 2011

92/365 II. - Žluté tričko

Tak ke kloboučkům jsem se dneska nedostala. Od půl 7 jsem šla na domovní schůzi a tam jsem byla skoro do půl 9. Hrůza....  Hlavně, jak furt někdo něco nechápal a ptal se na stejnou věc 3x... Už jsem pomalu nevěděla, jak si sednout. 

Takže na kloboučky sice nedošlo, ale udělala jsem Honzíkovi tričko na zítra. Mají  ve školce na nástěnce cedulku, že mají 1.6. přijít ve žlutých tričkách se včelkou. Tato trička dostaly děti, co byly na školce v přírodě. Tak asi proto. Takže ostatní si mají vzít alespoň žlutá trička. Tak jsem večer sedla a překreslila Honzíkovi na tričko včelku. Jen tedy nevím, jak vypadá ta, co mají tamty děti na tričkách, tak jsem Honzíkovi vysvětlovala, že ji asi nebude mít stejnou. Ale že to nevadí. Že je důležité, že ji vůbec má :-)  Zítra ho bude odvádět do školky Jára, tak ani neuvidím trička ostatních. I když budu ho vlastně vyzvedávat, tak je uvidím odpoledne :-) 


Katka

1 komentářů:

Creative Studio Permoník řekl(a)...

Krásná včelička, určitě se bude líbit! Jsi moc šikovná!

Katko, mohla bych požádat o radu? Jak jsi dostala na blog Total Visitors? Děkuji Hana