neděle 22. května 2011

83/365 II.

Jelikož je neděle, tak jsou tu opět rajčata :-) Ta první jsou červená a jsou nižší a už delší čas i kvetou a druhá jsou vyšší a kvést začínají až teď. Jára je tedy nasázel asi moc hustě, ale snad to nebude vadit. Teď už je nikdo přesazovat nebude.



Ráno jsme s mamkou a dětma zajely do Metropole. Stavila jsem se tam i u Deichmanna a mám dvoje nové botky. Tenhle týden jsem tu totiž zapomněla napsat (a hlavně vyfotit), že ty černé botky se mi rozbily :-( :-(  Normálně se mi propadly paty. Tak jsem je v pátek odnesla zase do Deichmanna a vrátili mi peníze. Tak snad mi tyhle vydrží dýl, než měsíc (a to jsem je nenosila každý den...). Jo a nechala jsem si tedy vnutit i nějakou ošetřující pěnu :-) Snad taky bude co k čemu. Už jsem botky dneska večer nastříkala a vyleštila :-)




Odpoledne jsme zase vyrazili ven. Honzík s koloběžkou, Bětka s kočárkem. Asi ke kolu taky nepřilnula... Vypadá to, že časem budeme kupovat další koloběžku... :-)


Zase se kupily mraky, tak jsem si je prostě musela vyfotit. Jsou takový krásný... :-) :-)




A dneska přišla i ta bouřka. Když přestalo pršet, tak mě volal Honzík, ať se jdu podívat z okna, že je tam duha. A fakt tam byla :-) Na fotce to není moc vidět, ale nakonec byly ty duhy dvě nad sebou.


Povídal Honzík, že na konci duhy je čert, který hlídá poklad :-)  Tak mu říkám "no jo, ale víš, jak je to těžký najít konec duhy?" a on na to "no, a to ještě ta duha může být falešná". Ani nevím, kam na to chodí. Musím to zjistit :-) :-) :-)

K.

1 komentářů:

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Jsem zvědavá, jak Ti rajčátka porostou. Já jsem dala čtyři sazeničky ven. Bydlím v pronajatém domečku a zahrádka je teda pidi pidi.Pan majitel má uprostřed bazén, ten zabírá většinu místa. Ale na léto pro děcka dobrý. Krásný den. Tina