úterý 10. května 2011

71/365 II. - Látky, látky...

Dneska měl Jarek volno, takže jsem měla odpoledne taky víc času. Tak jsme se domluvili, že si sjedu k Mrázovi. Tam zase byly krásy :-) :-) 

Když jsem šla do toho obchůdku se slevama, tak mě hned ve výloze zaujaly krásné látky. Ze sedmi barev jsem si nakonec vybrala tyhle čtyři


Pak jsem se přesunula do hlavního obchodu a tam hledala látky, které jsem si vypsala podle e-shopu. Jenže... Ne všechny látky, které jsou v e-shopu najdu i v kamenné prodejně. Takže pokud bych něco chtěla opravdu hodně, bude asi lepší, když si to objednám přes net. No ale nakonec jsem stejně něco vybrala. 

Tyhle látky chci použít na mozaiku (watercolor) na povlak na polštář pro mamku k narozeninám. Snad to do té doby stihnu (ale myslím, že ne...)


Strašně moc se mi líbily ty látky s motýlkama. Mají i asi ještě 2 nebo 3 barevné varianty, ale tyhle se mi prostě líbily nejvíc. Plus puntíky a taky něco trochu víc klučičího (ať Honzík nesmutní, že pro něj nic nemám)


Drobné kytičky taky nesmí chybět ;-) :-)  Tu oranžovou látku mám k té zelené z minulého nákupu. Na netu mají ještě další barvy, v obchodě ale ne :-(


No a tuhle látku jsem viděla na netu a v obchodě ji našla ve 3 barvách. Tak přeci je tam nenechám... ;-) ;-) :-)


Ale doma jsem i něco dělala - jak jsem přilítla domů, tak jsem vařila večeři a večer ušila ucha ke kabelce. Nevím, jestli ji nemám na chvíli odložit a vrhnout se na ten PW. Ale zase když už mi chybí jen přišít ucha a sešít vnitřek s vnějškem... To je tedy dilema... Ale třeba mě dřív zavalí moje zásoby textilu :-D :-D :-D :-D

K.

0 komentářů: