středa 1. února 2012

338/365 II. - Zápis

Dneska jsem byla s Honzíkem u zápisu do školy. Akorát, že u nás to funguje tak, že když jsme přišli do školy, tak si nás vzal jeden deváťák a odvedl nás k šatně a pak do té haly, kde jsem byla na informativní schůzce. Já jsem si měla sednout k učitelkám s papírama a Honzíka odvedl k učitelce ke stolečku. Takže ani pořádně nevím, na co všechno se Honzíka ptala. Jen to, co jsem z něj vytáhla :-))) Řekl, jak se jmenuje, ukázal písmenka, spočítal obrázky, řekl básničku. Myslím, že tam povídal ještě něco, ale co, to fakt nevím. Pak si u stolu s dárečkama měl nějaký vybrat. Tam mi ta paní učitelka říkala, že je Honzík opravdu moc šikovný a že je určitě moc hodný. No...to ho má vidět doma s Bětou.... ;-)))) :-DDDDD Ale pořád si říkám, že je lepší, když děti zlobí doma, než ve škole ;-)))
No a samozřejmě to nejdůležitější - do školy byl přijat :-))


Jak si tady pořád čmárám ty návrhy na deku, tak jsem včera měla nedostatek pastelek. Resp. ořezaných pastelek. Co se množství týče, tak to si nemůžu stěžovat ;-) A tak jsem si už ráno řekla, že až půjdu odpoledne pro Honzíka, že se stavím v papírnictví pro ořezávátko. Ale nějaké pořádné. Takže když jsem vešla, tak můj požadavek zněl "chtěla bych ořezávátko, co samo ořezává" :-)) Měli jedno poslední - asi tam na mě čekalo :-))))  No a teď mám ořezaných pastelek hromadu a můžu jít zase na ty návrhy. Honzík odsouhlasil, že bych mohla k těm třem látkám ještě nějakou přidat. Tak snad stihnu dneska ještě něco vymyslet. 


K.

4 komentářů:

Zuzulik řekl(a)...

Gratuluji k přijetí do školy, to budou od září fofry :o).

Tina řekl(a)...

Gratulace šikulovi!!!! Už vás čekají povinnosti. To já už mám čtvrťáka, tak jsme trochu zavedení. Ale s malou nás to čeká za dva roky. Krásný den. Tina

Amelie řekl(a)...

gratuluji k úspěšnému zápisu.

Iva řekl(a)...

gratulace k zááápisu a aby prvňáčkovi to nezlobení vydrželo. :)

Btw. Ha to ořezávátko chci takyyyyyy. :D