čtvrtek 16. února 2012

353/365 II.

Jela jsem si odpoledne vyzvednout objednané látky. Jsou to dva flanely na pyžamkový kalhoty pro děti, trochu saténu na šaty pro Barbíny a tyl. Ten jsem měla na původní nápad na Bětčin kostým, když jsem nemohla najít tu včelku. Tak ho schovám a třeba se na něco časem hodí. 


No a když už jsem byla na Letné, tak jsem zašla i do kamenné prodejny Mráze. Nejdřív do té se slevami a tam koupila flanel pro sebe a krásný černý manžestr s růžičkama (z toho by mohla mít Betynka pěknou vestičku).


A našla jsem tam tuhle lesklou nádheru :-) Vůbec tedy nevím, co z toho, možná něco pro Barbínky nebo malé kosmetické taštičky. Uvidím. Ale moc se mi to líbí :-))) No a za ten peníz... ;-))))


Pak jsem zašla do normální prodejny a koupila pár láteček. Ten puntík je fialový na černé. Ale na té fotce to není moc vidět. 


A tady mám látečky na kostým pro Honzíka. Tak snad se mi vše povede.


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

ty se teda zásobuješ Katko:-)))

lila řekl(a)...

Kati, raz by som chcela vidieť tie Tvoje látky pokope. Už to musí byť celkom dosť :-) Veľmi ma baví pozerať Tvoje nákupy.