středa 29. února 2012

Přestupný rok

Dneska prostě musím něco napsat, když máme toho 29. února :-)))  Ale moc vesele mi nezačal. Po půlnoci začla Bětka kašlat a vydrželo jí to docela dlouho, než usnula. Měla jsem ji v posteli a snažila se jí různě podkládat hlavu a záda, aby byla výš, ale ona se vždy stejně sesunula. Když jsem ráno vstala, tak jsem slyšela, že Honza taky kašle. A když jsem mu sáhla na čelo, bylo jasné, že má teplotu. Takže jsem je nechala oba doma a omluvila ve školce. Ještě, že je mamka ohlídá. A Jarek si vzal na pátek dovolenou. Já si dovolenou vzít nemůžu, protože zastupuju nemocnou vedoucí. Snad se děti do neděle dají dohromady, protože příští týden mamka něco má a nevím, jak bych zajistila hlídání... 

V práci měl počítačový program problém s dnešním datumem a až během dne se to podařilo vyřešit. Jsem si vzpomněla, jak se šílelo před rokem 2000, že to počítače nezvládnou a padnou všechny systémy na světě a kdo ví co ještě a nic se nestalo a pak stačí 29.2. a je vymalováno :-))) (Jestli byl stejný problém před čtyřmi roky nevím, to jsem byla ještě doma s dětma :-))) )

Jo a moje hodinky mi taky tvrdily, že je 1.3. :-))

Už od minulého týdne chodím do trafiky, jestli už mají novou Švadlenku. Tak dneska jsem se konečně dočkala. Je tam docela dost projektů a dokonce i na dvě hračky - žábu a žirafu.


A včera jsem si v té velké trafice v Jungmannově ulici koupila Burdu patchwork. Tam je taky spousta krásných věcí. Ale nad většinou z nich tedy jen achám :-))))


K.

3 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

No Ty jsi holka šikovná, musím se v trafice taky mrknout, díky za tipy! a ať se děti uzdraví!

vexa řekl(a)...

Jé Katko, no vidíš, musím si přeřídit hodinky :-) a taky přeju brzké uzdravení!

Jolana řekl(a)...

Káťo, koukám, že jsi opět dobře pokoupila :-) Na Švadlenku jsem měla kdysi předplatné, je to pěkný časopis. Tak ať dětičky jsou brzo zdravé!!! J.