středa 8. února 2012

345/365 II.

Psal mi Jára do práce, že psali z toho knihkupectví, že ty recepty jsou už připravené k vyzvednutí. A protože on měl na starost děti, tak jsem pro ni jela já po práci. Pro jistotu jsem si vytiskla mapu, kdybych to hledala, ale našla jsem to dobře. Je to jen výdejní místo, takže ani nemají žádnou velkou výlohu nebo nápis na baráku. Jediný, co mi vadilo, byl ten uklouzaný chodník. Obzvláště, když jsem musela jít z kopce... Ty malé hlazené dlažební kostičky v centru jsou fakt docela nedomyšlené... 


Tak tuhle bichli máme kvůli receptu na utopence a kempink  salát :-)))))  Dobrý, co? :-))) A to tam Jára ty utopence nenašel. Jsou tam totiž pod názvem PLNĚNÉ ŠPEKÁČKY V NÁLEVU (UTOPENCI) :-DDDDD  No je tam ještě opravdu velká spousta dalších receptů, které snad časem taky využijeme - nejen saláty, ale i pomazánky, krémy, jídla ze a se zeleninou a tak. 

Ještě jsem se u nás stavovala v obchůdkách, protože jsem chtěla pro děti nějaké legíny. Bětce jsem sehnala troje a ještě jsem dostala docela velkou slevu. Tu jsem ani nečekala, ta prodavačka to na mě vychrlila. Asi dělá výprodej či co :-)) Pro Honzíka bohužel nic neměla. Tak se kouknu ještě zítra v jednom obchodu, až půjdu s dětma ze školky. 


Ještě jsem se stavila v papírnictví pro křivítko. Ale to, které jsem chtěla, se už asi nevyrábí či co :-( Tak mám nějaké umělohmotné, obyčejné. Ještě kouknu na netu, jestli neseženu to, co bych chtěla.

K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky ty legíny by se líbili Sábě ty první ,,,,taky mě čeká až od hodíme zimu doplnit šatník....:-)
,,deka je hezká,,

Zuzulik řekl(a)...

Kači, tak jsem se musela podívat, co je to to křivítko,no jsem totální neznalec. Ale při tom hledání jsem našla toto a moc se mi líbí, ikdyž to není asi to,co jsi chtěla ty :o)))
Mrkni - http://cz.strima.com/df-060-krivitko-vinylove-60cm/item/1035542/

Katka řekl(a)...

Zuzi, jo jo, takové křivítko jsem sháněla. A sehnala!!!! Koukni:
http://www.rafoshop.cz/pravitka/krivitko-plastove-60cm--717038
A hlavně koukni na tu rozdílnou cenu!!! Dneska nebo zítra si pro něj skočím. Jsou i menší velikosti. Chtěla jsem 50 cm, ale to zrovna nemají. Jen 40 nebo 60. Tak asi vezmu to větší. Myslím, že se občas hodí i Járovi.