neděle 5. února 2012

342/365 II.

Dopoledne jsem s Járou zajela do IKEA mamce pro čajové svíčky. A protože tam měli zase nějaké slevy, tak jsem zase něco koupila ;-))) Znáte to - nekup to, když je to tak levné ;-))) :-DDD Že budou mít ty modré deky za 9 Kč, to jsem věděla z inzerátu. Ale že budou mít i spoustu dalších slev, to jsem nikde nenašla. Doma jsem se pak dívala na jejich stránky a ani tam to není napsané. 

V dětském oddělení měli tyhle lékařské tašky pro ošetření plyšáků :-))) Za 39 Kč ;-)) Jen tedy myslím, že 3 náplasti je nějak málo při tom množství nemocných plyšáků, co se u nás náhle objevilo ;-))) Abych nakonec nemusela ještě nějaké vyrábět :-)))


Látky z této série měli za 99 Kč. Bohužel z těch šesti vzorů měli jen tyto "červené hrochy". 


Již zmiňované modré deky za 9 Kč. S podmínkou 2 deky na osobu.


Odpoledne jsem sedla ke stroji a ušila dětem míče podle Bellet z poslední Mariny. Honzíkovi a Bětce jsem je dala, když šli spát. Stihla jsem to akorát :-)) Jsou z fleecu, takže takové fakt příjemné.


Akorát, že mi Betynka pak přinesla ten svůj, že si ho nemá kam dát. Tak jsem si ho nechala tady. Jára mi pak říkal, že Honzíkovi ho musel brát z pod hlavy, že na něm spal. Tak snad vezme Bětka míč na milost zítra ;-) Asi čekala, že ušiju něco lepšího....? Nevím...

No a před chvílí jsem došila pruhy na Honzíkovu deku. A buď je v týdnu sešiju k sobě a budu pokračovat, nebo to zase nechám všechno na víkend. Ještě uvidím.


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Deky za 9kč jsou vážně zadarmo ,to se ti povedl moc dobrý nákup ! ..... a míče jsou parádní , musí být krásně měkoučké ....

Zuzulik řekl(a)...

Super úlovky - ŠKODA - že u nás IKEA není. Ale zase když se tam za ten rok jednou dostanu, tak si ho pořádně prošmejdím :o))). Míče jsou parádnííí!!

Jolana řekl(a)...

Míše jsou parádní!!! Látku s hrošíkama bych také brala, je pěkná, určitě se hodí na nějaký polštářek či dečku.

U Vincenta řekl(a)...

júúú, lékárničku pro plyšáky taky čebujeem... ale to už tam nebude, než se do Ikea dostanu, tak musej bejt plyšáci zdraví!