úterý 23. října 2012

Další botky a překvapení v knihkupectví

Dneska byly na řadě s botkama děti. Jarek vyzvedl Honzíka a Bětku a sešli jsme se u Deichmanna. Botky by měly vydržet i trochu toho mokra, kdyby napadl nějaký ten sníh. Kdyby ho nááááhodou bylo časem hodně, tak dokoupím sněhule. 

 

Protože jsem na Andělu byla dřív, tak jsem zašla do knihkupectví Kanzelsberger, co je vedle a pomalu nevěřila vlastním očím, co jsem tam potkala.... Překlad knížky od Lisy Lam - The bag making bible. Trochu jsem váhala, jestli si ji mám koupit nebo ne (moc tomu šití poslední dobou fakt nedám), ale nakonec jsem ji vzala. Přeci jen je tato kniha hodně chválená a díky tomu, že je v češtině, tak budu i líp rozumět různým radám. 


K.

8 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Já byla dnes v knihkupectví taky... zajela jsem do toho, co mají hodně odborných, hobby i zahraničních knih, v naději že tam najdu nějakou krásnou zahraniční na šití.... ale vůbec je nedostávají:-((

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Boty jsou perfektní!!! ..teda nekecej fakt ta knížka je v češtině ???...ty prostě umíš nakupovat ses minula povoláním :-)))

Klára řekl(a)...

Jéžiž, tu knížku potřebuju :-D Sice ji mám v AJ, ale čeština se taky někdy hodí :-)

Tina řekl(a)...

Katuško, botky jsou parádní. Taky jsem dětem kupovala. A ta knížka je super. Škoda, že jsem ji u nás neviděla. Měj krásný den. Tina

Anonymní řekl(a)...

Holky maji ji v knihkupectvi Bux a to bydlim v ne az tak velkem meste. Bára- Tulipan78

Katka řekl(a)...

A mají ji dokonce i v NeoLuxoru.

Jolana řekl(a)...

Katko, udělali jste si pěknou radost!!! Botky závidím. Nákup bot pro děti nás teprve čeká. No, ale vy jste připravení a štěstí přeje připraveným! :-) Ať dobře slouží! J.

Ivana řekl(a)...

Knížka vypadá pěkně, budu se muset po ní juknout.