sobota 20. října 2012

Šneci

Ráno jsem zaběhla do Alberta a koupila listové těsto, abych mohla udělat ty skořicové šneky, co si Betynka přála. No a nakonec to dopadlo tak, jak jsem předpokládala - vzala si asi tak dva :-))) Ještě že chutnaly nám ostatním :-)))


K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

taky sem je dělala s poloviční dávky ...pak bych to musela jíst jen já:-)))

Ali řekl(a)...

TAky jsem dělala šneky, ale z kynutého těsta. Půlku skořicových, půlku s pudinkem a rozinkami. Líbilo se mi, jak se rodina rozdělila na dva tábory, každému chutnalo víc něco jiného. U ns tedy zmizely závratnou rychlostí.

Ajka řekl(a)...

chtěla jsem napsat že mi děláš chutě, jo kdyby byly makový či tvarohový, ale na skořici mám alergii. Dělám je víc z kynutého těsta, nejlepší jsou z vlašských ořechů:-))