pondělí 1. října 2012

Látky...

Vánoce se blíží, nejvyšší čas oprášit šicí stroj ;-)  Přestože mám haldu látek, tak mám docela problém zkombinovat dvě k sobě, aby se moc netloukly. Tak jsem dneska zajela k Mrázovi a sehnala tu správnou zelenou (je to kepr, tak jsem ráda, že je takový pevnější), abych mohla konečně udělat mamce tašku z té červenozelené kostky. Jen pořád váhám nad střihem... Možná, že bych mohla udělat cestující, ale bez těch předních kapes, aby se neztratila ta kostka. Nebo nějakou podobně velkou kabelku. 

A protože se nikdy neudržím, tak jsem kromě té zelené koupila ještě dvě vánoční látky (ta jablka se mi líbila už na netu)...


...dva úplety...


...a v tom druhém krámku jsem našla nějaké látky z Bellusu. To mě docela překvapilo. Asi jsou trochu kazové (ty růže mají špatný tisk), ale za 59 Kč/metr budou na vnitřky super.


Ještě, že v Metru byly zase ty 10% slevy... ;-))))

K.

5 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

No Káťo, co mi to děláš, ty úúúúplety jsou naprosto dokonalé! Ty musím mít taky, hlavně ten pirátský, prosím Tě kolik stojí? Jdu se mrknout na jejich web, měli by Ti dávat provize :o)

Ajka řekl(a)...

ta jablíčková je fakt pěkná, a piráti taky.... jenže u nás teď frčí Spiderman:-))

Eli-Anna řekl(a)...

Teda Katko, ta jablíčková, ach ta je kouzelná :o)

Jolana řekl(a)...

Katko, overlock tiše závidím. I když... neumím šít oblečky, tak ani nevím :-) Ale třeba by to byl impuls začít se učit šít něco na prcky. Látky máš suprové, ať se krásně šije. Ale co teda opravdu závidím... ty hrnečky!!!! Na stárnky Ikea koukám furt, ale tohle mi uniklo :-( Ať krásně slouží :-) J.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo ♥
teda Ty jsi ,ale pokušitelka :-)) krásně sis vybrala ..jsem moc zvědavá co ušiješ z úpletu ..jsem opět hlídací babka ..tak až se vrátím písnu ..pa pa měj se krásně ♥