úterý 16. října 2012

Dýňová slavnost

Zítra má Betynka ve školce dýňovou slavnost. Takže od minulého týdne jsem sháněla nějakou malou dýni, abych ji vyřezala. Až dneska jsem ji objevila. Naštěstí je fakt malinká, takže vydlabanou a vyřezanou jsem ji měla za chvíli. Kupodivu jsem se při vyřezávání ani neřízla, protože jak Bětka, tak Honzík mi koukali do rukou... :-)


Jablečný koláč ale už tedy nevyrobím... Tak snad zítra stihnu koupit nějaké jablečné sušenky nebo jiné občerstvení. A to ještě Bětka pořád chodí, že by měla mít nějaký strašidelný oblek. To taky nemáme. Jak si vzpomínám na Honzíkovu slavnost, tak některé děti (opravdu ne všechny) měli oblečky skřítků. Nebylo to jako na karneval, spíš jako lesní skřítci. Tak tu přemýšlím, jestli bych zvládla udělat jen něco hooodně jednoduchého... V hlavě to mám, ale nevím, jestli to půjde vyrobit... No, když se to povede, tak to sem taky hodím :-))

K.

7 komentářů:

Janusa řekl(a)...

No parádní, moc hezky svítí!

Ali řekl(a)...

No vidíš, děti mě taky pořád o dýni uhání, musím se po nějaké podívat. Máte moc pěknou!

Ajka řekl(a)...

jé, to je roztomilá dýněčka:-))
Dětem jsem dělala čarodějnické perelíny, jen obdélník látky a nahoře stáhnout s volánkem a hůlku do ruky....

Katka řekl(a)...

Jani, díky :-)

Ali, je fakt maličká, stála jen 23 Kč :-)

Ajko, dělám něco jako pončo. Jenže už to nemám na kom vyzkoušet, Bětka už spí... Snad to ráno stihne alespoň vyzkoušet. Jen nevím, jestli jsem to u krku nestřihla moc velký... Asi to stáhnu pružnou nití. To je nápad!!!

U Vincenta řekl(a)...

zrovna dneska jsem podobnou koupila za stejným účelem taky.. a vidíš, kdybych věděla, že potřebuješ kostýmek, mám doma co jsem šila našim holkám na šibřinky - čarodějnický plášť i s tím špičatým kloboukem... mohla jsem to v minulý týden vzít s sebou nebo to poslat...

U Vincenta řekl(a)...

jo a zapomněla jsem tu dýni pochválit, je nádherně vyřezaná, taková milá a překrásně svítí

Baru řekl(a)...

Ta je krásná!!!!!!!