sobota 27. října 2012

Zima už je tady

A to je ještě pořád říjen...hrůza... Celou noc pršelo a ráno začalo sněžit. A sněží celý den, i teď. 


Během oběda přiletěla na balkon sýkorka, sedla si na šňůru na prádlo a koukla do okna. Asi chtěla naznačit, že máme zpoždění :-)) Tak Jára došel pak do sklepa a přidělal krmítko. Za chvíli se už o něm vědělo :-))


 Mám dodělané další šály.


A večer jsem si řekla, že udělám dětem ty šály. Ať je mám hotové, že to určitě nebude trvat tak dlouho. A opravdu to šlo docela rychle. 


Tady je Honzíkova s černým obšitím...


...a Betčina. Tu jsem původně chtěla obšít žlutou nití, ale nemám tu 4 cívky. Takže jsem nakonec našla hnědé a ty se taky hodily.


K.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoja Kaci, nekecej, ze mate v Praze taky snih o.-))))))))))))))))) Moc zdravim taky ze zachumeleny Vysociny o:-)

Janina64 řekl(a)...

Ahojky krásně šije ...je to pomocník já sem taky spokojená :-) ,,, do vánoc mám co dělat pro prcky budu dělat pastelkovník jeden pro kluka a jeden pro holku Sába už je asi a to velká no nevím :-)jim sem dodělal na pravítkovník a mám na něj ještě zájemce:-))) kamarádka chce pro děti tak se nenudím.... jinak zima je sice hezká ale nějak ještě na ní nejsem připravená.... mějte se hezky ...ahoj pápá

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Katuško♥ koukám ,že máš krásný výhled z balkónu :-))a taky si dobře vedeš s Bróďou..šaly jsou moc pěkné Honzík s Bětkou určitě mají taky radost z nového mámina pomocníka a ty šálečky jsou mnohem lepší než pletené: nebudou dělat žmolky ..taky našim klukům udělám je to dobrý nápad!!děkuji a přeji krásnou neděli:-) pa pa

Tenisák řekl(a)...

Ano, je zima. I knám dorazil sníh, a to je co říci. U nás většinou bez sněhu. Šály a sněhuly se budou hodit. kdepak já mám sněhuly?

Ajka řekl(a)...

Tak ses taky sněhu dočkala.... ale u nás byl dřív:-))))
Hele ale to krmítko máte parádní. Vlastní výroba? Něco na kůlu by se mi hodilo, tam by se kočka nedostala:-))) Teď vyrábíme takový, no nevim jestli se to dá nazvat krmítko:-)), a to bude taky k pověšení na strom.... a tam pořád číhá ta potvora kočka:-)))
Šály super, ta opicobanánová je parádní! Koukám že overlock šlape jak hodinky:-))
měj se, Ajka

Katka řekl(a)...

Ajko, krmítko je kupovaný. Myslím, že v Hornbachu. Ale už tak před 3 roky myslím. A původně je na zahradu a má stojan. Jára tam akorát přidělal ty kříže, protože dovnitř lezli holubi.

Monika řekl(a)...

Krásné šály jsi vyrobila, je vidět, že vás zima nezaskočí. Se sýkorkami to u nás bylo podobné. Stepovaly v prázdném krmítku, tak jsme to museli hned napravit...:-D

Napadnicek řekl(a)...

Ahoj Katuško,rychlé,pěkné šálky jsi vyrobila.Co to máš za ovrlock?