neděle 27. ledna 2013

Háčkování pro panenku - A little bit of crochet for doll

Betynka si chce zítra vzít do školky malé miminko, kterému našla takovou malou čepičku a byla smutná, že už nemá, co by mu přidala. Tak jsem si řekla, že mu uháčkuju novou čepičku a šálku. A když už jsem to měla hotové, tak mi přišlo hloupé, aby miminko bylo bosé. Tak jsem upletla ještě maličké ponožtičky :-)) Tak snad Betynka ocení, že jsem tu nad tím seděla do noci ;-)

Betynka wants to take her little doll to preschool tomorow.  But the doll has just small cap and Bety was sad, that she hasn´t some other dress for the doll. So I crocheted a new cap and  a scarf. And because the doll hasn´t shoes, I had knit some socks for her :-)


K.

4 komentářů:

vexa řekl(a)...

No vidíš něco na panenku bych mohla do konce ledna stihnout, ať mám taky alespoň jeden projekt hotový :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥tak to Bětuška ve školce perlila :-))

Ajka řekl(a)...

u mě za jedna:-)))

Ana BC řekl(a)...

I think the scarf, hat and shoes are very nice!!!
If you want to make the dress too, I left the internet address in the comments in my blog ;-)

Myslím, že šátek, klobouk a boty jsou velmi pěkné!!!
Pokud chcete, aby šaty taky, nechal jsem internetovou adresu v komentářích v mém blogu;-)