čtvrtek 24. ledna 2013

Nákrčník - Neck warmer

Vrhla jsem se na pletení nákrčníku. Našla jsem v syslírně moc pěknou přízi Tesa, je taková žinylková. Jen tedy nevím, jestli ho stihnu dodělat, než přijde ta obleva... Takže asi bude až na příští zimu... ;-)

I started to knit a neck warmer. I found in my yarn stash a very nice yarn Tesa, it is like a chenille. But I don´t know, if I can make it before the thaw... So, maybe my neck warmer will be for next winter. 


A vyšla nová Lena´s Patchwork  a nová Diana - Šití pro radost.


K.

1 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško já jsem na tu Dianu zapoměla..jsem trubka dnes sem šla kolem trafiky a pořád přemýšlela co jsem to tam chtěla?? a patchwork vipadá taky úžasně ,ale u nás ho neseženu to už sem se ptala asi v prosinci - neberou ho nebo jim ho nedávají ..tak nic :-((