sobota 12. ledna 2013

Stash-buster challenge 2013

Ve středu jsem na blogu Korfely narazila na háčkovací projekt pro tento rok. Přišlo mi to zajímavé (hlavně s ohledem na moje sysliště), ale říkala jsem si, že se asi nezapojím. Ve čtvrtek jsem na tento projekt narazila i u Jany a začala jsem nad ním víc přemýšlet. 

Jde o projekt Any a Lindy a zde si dovolím kopírovat od Janči, o co jde:

        
... co udělat, jestli máte také chuť vyháčkovat nebo vyplést svoji syslírnu?


1) Napsat komentář na blog Any nebo Lindy pod příspěvek Stash-buster Challenge 2013 (odkaz mám o kousek výše nebo na banneru projektu vlevo) a vložit fotografii projektu do lišty svého blogu

2) Projít syslírnu (yarn stash) a vybrat nějakou přízi a vymyslet, co z ní vytvoříte. Jak píše Ana ... malý či velký projekt, háčkovaný nebo pletený nebo můžete použít i jinou techniku ...

3) Napsat o svém projektu na blogu, nafotit přízi ze syslírny, popsat průběh tvoření a pochlubit se výsledkem ...


Linda bude každý měsíc uveřejňovat, jak na to všechny jsme, abychom se mohly vzájemně podporovat v úspěšné likvidaci syslírny.

Přidá se někdo další?
K.

4 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Tak vítej do klubu :-)

linda řekl(a)...

Welcome to the challenge Katca, I am now following your blog and have added your name, looking forward to seeing your projects :)

Tina řekl(a)...

Ano, Katuško, budu o tom přemýšlet. Díky za tip na prima akci. Měj krásný čas. Tina

Marti - Norreen řekl(a)...

No už jsem to u Lenky taky zahlídla, ale tomuhle asi přece jen odolám - 365, 52 a pak 52 co jsem si vymyslela pro dílničku, mi bude stačit. Ale určitě budu nakukovat. Jak se daří.
Martina