pondělí 7. ledna 2013

Nákupy :-)

Už tu dlouho nebyly, tak šup sem s nima :-)))

Dneska jsem na netu zjistila, že Mráz má již nový výdejní sklad. ALE nemá ho už v Praze na Letné, ale v Kralupech nad Vltavou. Takže jsem smazala košíček na e-shopu a odpoledne zajela do kamenné prodejny v Haškově ulici. 

Mám dyftýn na tašku a pár látek na něco. Ještě nevím na co, ale určitě se na něco hodí :-))) Ty tři se mi strašně moc líbily. Ani nevím, od koho jsou (na proužku je jen červený puntík), ale připomínají mi Modu. Ty dvě budou dobré na vnitřky a ta poslední se určitě hodí na něco švadlenkovského :-))


K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥
Ty vždycky
tak suprově nakoupíš..dyftýny jsou pěkné určitě to bude moc hezká taška ..tak šup zítra ke stroji ať máme na co koukat :jo kdybych tak já míń kecala a víc fotila ,že jo :-))
a ta poslední láka mi úplně vyrazila dech ta je perfektní!!!

Ajka řekl(a)...

jééé... ta švadlenkovská je božíííí:-)))
Že bych šla taky nakoupit???

Tina řekl(a)...

Nádherné látky. Musím nakouknout k Mrázovi aspoň na net. Hezký den. Tina

Anonymní řekl(a)...

No pani, Kato, ja ty Tvoje nakupy zboznuju, dycky se chlubnes bajecnymi kousky...papa...

LucieH řekl(a)...

Švadlenkovská látka je super.Hned bych věděla co s ní:-))