sobota 12. ledna 2013

Tak jdu do toho...

Líbí se mi různé háčkované přehozy a deky dělané z malých kousků. I proto jsem si vlastně koupila tu knížku. Teď díky tomu projektu si vlastně jednu takovou deku můžu udělat hned. I když tedy je mi jasné, že hned to nebude...se znám... :-) 

Abych zachovala pravidla projektu, tak jsem vyfotila svoje sysliště přízí. Jsou to 3 velké Ikea krabice. Ale někde mám ještě nějaké příze, není to všechno. 

This is my yarn stash - 3 big boxes from IKEA. But somewhere I still have some yarn ;-)


Jak už jsem psala, vybrala jsem si jeden typ hexagonu a pustila se do háčkování. Na deku či přehoz jich budu potřebovat hodně, takže to asi budu dělat dlouho. No doufám, že ne celý rok :-D A asi přidám i další barvy, ať to mám hodně pestré :-)

I chose one type of hexagons and I started to crochet. I´ll need a lot of them for a blanket or bedspread. Maybe I will add even more colors.


K.

7 komentářů:

Ana BC řekl(a)...

Welcome to the "Stash Challenge" 2013!!! The blanket is a great idea to use your yarn, and the colors are very nice.
Ana BC

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, ty jo, tak to se těším na výsledek, už teď se to pěkně klube :o))

Janusa řekl(a)...

No, vidíš, už máš náskok :-)

Ajka řekl(a)...

No nazdar..... to jsem si myslela že jsem syslík, ale na tebe a Janusu nemám:-))))

Korfela řekl(a)...

No kačí ;-) Vítej .. To bude paráda!

Unknown řekl(a)...

Hezký projekt ... jen bohužel nemám tolik nasysleno. Ale budu se těšit, co vytvoříte všechny, které se zapojíte.
Hezkou neděli ... Věra

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško,že bych to zkusila s Tebou --přízy mám .....:-))ale nevím jak se to háčkuje ???jestli ses nezamotala do klubíček písni mi na nett :-))