neděle 17. března 2013

Malování, zdobení...

Dle rozvrhu (Ajko, já si to prostě musím všechno naplánovat, jinak nic neudělám ;-) ) dneska došlo na zdobení perníčků.  Jen tedy Bětku s Honzíkem nejvíc bavilo ujídání té polevy :-)))


Honzík:

Bětka:

K.

8 komentářů:

Tammy@T's Daily Treasures řekl(a)...

How fun! Your cookies are too pretty to eat. :) Best wishes, Tammy

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško teda to jste šikovný!!!
..po kom ty děti jsou tak pracovité??? já to tuším ..asi po Tobě !!máte nádherné perníčky **********************************

Cettia řekl(a)...

Perníčky máte krásně nazdobené, nejkrásnější jsou sněženky.

Ajka řekl(a)...

Tvořivý víkend:-)))
Jste šikulky! Perníčky bych asi dala na výstavu a jen se na ně chodila koukat:-)))
Ajka

Ana BC řekl(a)...

Nice cookies, and cute kids :-)

Janina64 řekl(a)...

Ahojky no úžasný já jsem se nazlobila u zdobení mě to nějak nešlo tak koukám že máte lepší zdobičku budu dělat ještě jednu dávku tak jsi pořídím jinou jste moc šikovný a děti je mají na jedničku .......♥☼

Radana řekl(a)...

Kaci super se ti povedly a mate je krasne nazdobeny no jo stakovyma pomocnikama to je pak parada:-),

El. řekl(a)...

...ty teda jsou :o)...Honzík s Bětkou úžasní...a mě teda uchvátily ty sněženky, nádhera!