sobota 16. března 2013

Perníčky

Dneska jsem upekla perníčky z těsta, které jsem dělala ve středu. Pracovalo se s ním dobře a perníčků bylo 3 a půl plechu. Zítra je s dětma ozdobíme.


Večer jsem si sedla ke stroji, že dodělám ty šatičky. Ale někde se stala chyba. Nevyšly mi rukávky, musela bych ty dílky dát výš, ale tím pádem by mi dole chyběl asi centimetr, který by byl nahoře navíc... Tak to letělo do koše, protože vypárat to nešlo (moc husté šití). Tak to pak musím znovu promyslet a horní část obrázku udělat znovu... 

K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Koukám že jedeš podle plánu..... a zítra se tak můžu těšit na ozdobené perníčky:-)))
Ajka

Jita řekl(a)...

Jsou krásné. Bych potřebovala nějakou pomocnici, taky mě to čeká :)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Já už na velikonoce nepeču !! nemám je vůbec ráda ..ale ty Tvoje perníčky jsou nádherné!!už se těším na ozdobené.. ještě kdybych tak mohla ochutnat .-))

Katuško měla si u šatiček ty rukávy přišít nějak normálně z vrchu ,jako aplikaci: to by taky bylo moc pěkné,,takové krásné šatičky a ty je hodíš do koše .. to je škoda práce..

Katka řekl(a)...

Táni, hodila jsem tam jen ten vršek. Spodek jsem si nechala. Až na to budu mít nervy, tak se o ten vršek pokusím znovu.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

to je dobře ..šatičky jsou krásné!!já Tě obdivuji já bych na to nervy neměla ..