úterý 12. března 2013

Šatičky

Minulý týden jsem neodolala a koupila jsem si na Etsy návod na paper piecing od Charise. Včera jsem si připravila dílky na jedny šatky a dneska jsem si sedla k šití. Ale nedodělala jsem je ještě. Bude mi to trvat dýl, jak jeden večer. Tak snad zítra. Ale to se zase chystám udělat těsto na perníčky... Jsem nějaká rozpracovaná na více frontách... ;-) :-)))


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jsem zvědavá na výsledek:-)

vexa řekl(a)...

Ty jsou roztomilý!

Janina64 řekl(a)...

moc hezké a zajímavé prohlídla jsem si Charise blok nádhera ♥

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ opravdu jedeš ..šatky vapadjí moc pěkně a vybrala jsi i moc pěknou kombinaci už se těším na dokončení:-) já jsem na tohle kopyto

El. řekl(a)...

...to je krásná kombinace, jsem zvědavá na výsledek. Krásný den Katko :-), jsi borec. Eliška