úterý 19. března 2013

My čekali jaro a zatím přišel mráz...

Tak tahle písnička mi v hlavě vyskočila hned, jak jsem ráno koukla z okna... Ta zima letos snad neskončí nebo co... Ráno mi pak ještě Jarek psal, že jestli jsme s dětma ještě neodešli z domova, ať si vezmu foťák, že jsou moc pěkné stromy. No pěkné sice byly, ale já byla ráda, že jsme bez úhony došli do školky a školy a já do práce. Takže fotky jsem nakonec dělala z okna kanceláře. 

Naštěstí to pak všechno začalo zase tát... Ale stejně prý zima ještě hned tak neskončí. Asi letos žádné jaro nebude...

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ty bláho...... a že ses nepochlubila, že jste se přestěhovali na Aljašku:-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ..koukám ,že Ajka pojedla vtipnou kaši ..u nás to vypadá podobně ... ta zima už mi taky leze na bednu ..u nás bylo dnes mínus 19 stupňů..to je děs!!!