neděle 3. března 2013

Paper piecing

Koupili jsme dneska novou konvici, ta stará měla malou dirku. Doufám, že v téhle se hned tak nějaká neudělá :-)


Akorát, že u té umělohmotné jsem byla zvyklá, že jsem si na ni sáhla, abych věděla, jestli je voda ještě teplá a když jsem to udělala u této, tak jsem až lekla. Tahle by mě mohla pěkně popálit. Ten nerez bude chladnout dýl. Ale na druhou stranu zase tam ta voda vydrží dýl teplá.

K obědu jsem dělala sekanou a když už jsem měla rozpálenou troubu, tak jsem tam pak dala upéct i muffinky.


V týdnu se mi na blogu objevil komentář od "nové tváře" a já se hned šla podívat, kdo to je a zda má také své stránky. Má :-)  Je to Jana a na jejím blogu jsem našla spoustu krásných výtvorů a hlavně i inspirace. Potkala jsem tam opět paper piecing (aneb šití přes papír) a řekla jsem si, že to zkusím. Díky Janě jsem našla stránky Reginy a u ní předlohy. Vybrala jsem si tulipány. Jarek mi předlohy vytiskl na průklepáky. Musím přiznat, že z těch průklepáků jsem byla opravdu nadšená. Předlohy vypadaly jak z časopisu :-) 


Odpoledne jsem se pustila do šití. Je to trošku piplačka, ale docela mi to šlo a i jsem chápala, co šít nejdřív. Oproti návodům ze Švadlenky tyto totiž neměli číslíčka, aby bylo vidět, kde začít. 


Průklepák šel vytrhat úplně v pohodě díky hustému stehu. Tady dávám fotku, jak vypadjí dílky po vytrhání papíru.


Po sešití všech dílků jsem přidala ještě lemy...


...a přišila šikmý proužek.


Na zadní stranu jsem přidala malé růžky, do kterých pak ještě zasunu tyčku, aby šel obrázek zavěsit. 


K.

9 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Ahoj Katko, já nerezovou konvici dotala na vánoce, už si na ní zvykám ale popálená jsem byla několikrát:(
Zajímavé šití přes papír, tulipán je nádherný.
Šárka

vexa řekl(a)...

To vypadá, že už jaro tluče na dveře :-) My odvařili už xtou konvici a tak máme teď nerez klasiku na indukci a píská nám to doma jak za starých časů :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško♥ ..to šití přes papír vypadá parádně ..ale mě to hlava nebere..potřebovala bych Tě tady ..jdu Ti písnout na ...však víš:-))♥

Ajka řekl(a)...

Jéje, jak to žes takový šicí rychlík??
Mufinky jsou krásné, to bych neodolala:-)))
Nerez konvici jsme ještě neměli, ale ježíšek donesl keramickou, a tam je zas nevýhoda že nemá stupnici na vodu:-( Prostě nic není dokonalé:-))

Painka řekl(a)...

Jééé, Káťo, to je vážně nádhera! Díky, že jsi do mě trkla. Ten tulipánek je nádhernej. Mmch, ta poslední kytice, co se ti u mě líbí, je ta samá, co stojí na té komodě v předsíni, je jen a jen moje. Ty jsi taková šikulka, i ty muffiny vypadají doslova "k sežrání".

Janina64 řekl(a)...

to je krásný a nějak lenoším ☼

Martina řekl(a)...

Kráásný tulipánek. Už se nemůžu dočkat těch opravdových na zahrádce

Gizela řekl(a)...

Tulipán je parádní a děkuji za odkaz na stránky Jany, přes které jsem se dostala ještě dál na SULKY - super stránky.

Katka řekl(a)...

Jo jo, u Sulky je to taky bezva :-))