neděle 21. listopadu 2010

Dárek

Začla jsem dneska háčkovat dárek pro děti. Do Vánoc bych to měla určitě stihnout. Zatím nebudu říkat, co to bude... ;-) ;-) ;-)  (Marti, ne, abys to napráskala!!! ;-) ;-) ;-) )   Až to bude celé, tak určitě hodím fotku :-)


K.

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

když je to bílá tak mě napadla ovečka ..shaun :-) to sem zvědavá....

Iva řekl(a)...

jééé Shaun ovečku miluji - ale je mi blbý si pro sebe kupovat hračky - a děti jí nepropadly tak mám smůlu.

tooo je supr nápad na dárek a ty jsi děsně šikovná, ale fakt. :)

Katka řekl(a)...

Holky, ale to nebude ovečka :-) Na tu, bohužel, nemám návod :-(
Tohle bude něco úúúúúúúúplně jiného ;-) ;-) To fakt neuhodnete ;-) ;-)
Až to bude, já to tady ukážu, nebojte :-)
K.

Talpinka řekl(a)...

By mě zajímalo co mam prozdradit (pokud to bylo na mě :D ) když vůbec nevím :D napadl mě bílej sněhulák :D ale tohle je buď čelenka nebo svetr se sobem :D