sobota 20. listopadu 2010

Poleva

Tak jsem zkusila udělat tu cukrovou polevu s citronem. Vypadala dobře, ani nebyla moc šedivá. Dala jsem si ji do zavíracího sáčku a udělala do něj maličkou dirku. Ale byla moc maličká. Tak jsem ji střihla trošku víc - a byla zase moc velká. Tak jsem si došla pro nový sáček. Střihla jsem ho akorát, ale nešlo mi to prostě z toho vytlačit. Jestli to bylo moc husté....? Nevím. A najednou RUP a sáček prasknul. Tak jsem tou prasklinou obkreslila jen jednoho zajíce a zabalila jsem to... Zbytek perníků dodělám těma koupenýma polevama. 


K.

2 komentářů:

Iva řekl(a)...

mno ona to potvora dělá - trošku lepší je to se zdobičkou a musí se prosít cukr. :(

Katka řekl(a)...

Já jsem spíš pak přemýšlela, jestli by nebylo lepší ten cukr trochu rozpustit v horké vodě. A pak tam přidat jen trošku té citronové šťávy. Třeba by to šlo líp. Tak třeba někdy to ještě vyzkouším.
Jinak jsem zjistila, že se dělají zdobičky i jen čistě bílé, ale zřejmě v obchodech hned mizí.
K.