úterý 23. listopadu 2010

Doktoři

Dneska ráno jsem měla kontrolu na plicním. Paní doktorka mi předpsala nové foukadlo. Ale ještě nemám doužívané to původní, tak se k tomuhle dostanu až tak v lednu. 


Na 11.45 jsem byla s Honzou objednaná na ortopedii. Pan doktor říkal, že to není tak hrozný. Nechal Honzu projít tam a zpět, pak po špičkách a pak po patách, pak mu nožky skouknul na lehátku a bylo to. Honza se děsně vylekal, když mu doktor řekl, ať si sundá kalhoty a ponožky. Po zkušenostech s chirurgií se bál, co mu bude dr. dělat.
Napsal mi papír na vložky do bot. Musím pro ně jet do Motola (jsou tam někde v suterénu ortopedické pomůcky). No a na doma že prý jsou dobrý třeba korkové pantofle ("jako mám já" - říkal pan doktor  :-) :-)  ).  Akorát jsem se zapomněla doktora zeptat, jestli musím mít Honzu s sebou. Nevím, jestli to číslo, co mi napsal, je nějaká velikost, nebo si tam musí Honzu přeměřit.... Tak ještě počkám, jestli mi poradí holky v diskuzích nebo bych zítra zavolala doktorovi. Kdyžtak bych omluvila Honzu ze školky v pátek a sjeli bysme tam. Akorát, že asi budu muset vzít Bětku s sebou. Tak snad to tam pak děti nezboří... No a doktor mi může napsat jen jeden pár za půl roku a jestli budu potřebovat další (jako že asi ano), tak ty si musím koupit. Tak jsem se ptala, kolik asi stojí a prý asi 300. Tak jsem na to zvědavá. Asi nacpu Honzovi na doma ty pantofle. I když tedy říkal, že prý pantofle nechce. No ale to má hoch smůlu. Aspoň tu nebudou s Bětou lítat jak pošuci. Stejně to vždy špatně dopadne - buď do něčeho narazí, nebo upadnou a pak řvou... 
 
Jo a vlastně jsem ještě stihla zaběhnout na ORL, protože mi už došel Avamys. Pak jsme s Honzíkem došli ještě do Billy pro jejich perníčky. Honza je totiž schopný zbaštit celý pytlík :-) :-)  Tak ať máme doma zásobu.  
K.

3 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

To je zvláštní že nechce pantofle :) My je vždycky děsně chtěli a pořád jsme museli nosit ty obyč bačkory :) A kdo měl pantofle, už byl zas o krůček blíž k "dospělosti" :D
Majda chce pantoflíčky už teď :) tak to tak nějak střídá :)

Katka řekl(a)...

No, já myslím, že je jedno, co mu dám, protože nejčastěji je naboso. Pak se nemůžeme divit, že má placatý nohy (a ještě i šmajdá). Prostě po rovném koberci určitě není zdravé chodit naboso. To mi nikdo nevymluví. Abych mu nakonec nemusela koupit zavazovací....
K.

Janina64 řekl(a)...

ahojky taky máme se Sábou problém s patičkou nosí vložky do školy má korkové zdravotní pantofle ale vzadu s přeskou doma nosí korkové bez ,,,a zvykla si ta zase ráda ....bačkory sem na ní nikdy nedostala škoda peněz,,, tak se držte jí se to tak po 4letech /máme je od 3let/trochu zlepšilo....pá jinak taky chodí bosa a všude,,,,i venku ,,,věčně na ní řvu:-)