pondělí 8. listopadu 2010

Příze

U snídaně jsem si prohlížela letáky a v tom od Normy jsem našla, že ode dneška mají mít nějakou přízi. Nejdřív jsem si řekla, že 129 Kč za jedno přadýnko je docela dost, ale pak jsem si všimla, že to přadýnko má 400g :-) Takže ze školky jsem skočila do Normy. Hlavně jsem měla zálusk na tu fialovou, vypadala fakt moc pěkně. No a v Normě na mě čekalo 1 klubko bílé, 1 modré, 1 tmavě hnědé, 1 světle hnědé, 1 rezavé, 3 šedivé a 2 černé. Fialová ani jedna. Jako fakt nechápu, proč mají vždy tam málo zboží už v první den akce. A to jsem tam byla v půl 9. ráno. Určitě by se to prodávalo dobře. Tak jsem si vzala jen to bílé, modré a tmavě hnědé. Ptala jsem se nějakého (zřejmě) provozního, jestli ještě nemají nějakou přízi, že jsem chtěla tu fialovou. Tak říkal, že už jsem druhá, co ji chtěla a že se zeptá v Normě ve Stodůlkách, jestli náhodou třeba oni nemají víc té fialové, že by mi ji nechal dovézt. Jsem docela zírala, že byl tak ochotný. No tak jim přede mnou volal, ale prý už ji taky nemají :-( No tak ale zase můžu být ráda, že mám alespoň nějaké, že? ;-) :-) Třeba zase časem něco bude.



K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

to je pořádnej balík,,,,,to se fakt vyplatilo...