úterý 16. listopadu 2010

Vykrajovátka


Našla jsem si v časopisu recept na perníčky, který vypadá jednoduše. Tak jsem si řekla, že bych ho mohla vyzkoušet. Dneska že bych udělala těsto a zítra, když je volno, bych s dětma vykrajovala a pekla. Jenže nemáme ta "správná" vykrajovátka. Mamka perníčky nikdy nedělala a hlavně dělá cukroví fakt maličké. Našla jsem akorát větší srdce, kytku (ta je ještě po mamčiný mamince) a kartu. Tak se mamka  dneska stavila v Tescu na Andělu a koupila troje vykrajovátka. Tak budeme mít větší výběr a pokud se ty perníčky povedou, tak možná časem dokoupím i jiné tvary. Vždyť perníčky se nemusejí dělat jen na Vánoce :-) :-)


Při večerních zprávách jsem se vrhla na těsto. Akorát jsem asi dala víc mouky (no jo, každý má asi jinak velký hrníček), takže místo těsta jsem měla v míse něco jako žmolenku. Tak jsem přemýšlela, co tam přidat, aby to bylo těsto. Říkala jsem si, že asi ten tuk. Tak mamka ještě zavolala tetě, která perníčky dělá, a ta taky říkala, ať přidám ten tuk. Přidala jsem tuk i trošku medu a hned se mi to začlo krásně spojovat a vyšlo z toho krásné těsto. Tak doufám, že se s ním bude zítra i pěkně pracovat a perníčky se podaří :-) :-) :-) 



Jo a ještě změna ohledně těch poštovních zásilek - pošta zařídila jinou leteckou dopravu, takže do 8. prosince můžu posílat zase do těch 2 kg. Pak se uvidí, co bude dál.

K.

2 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

už se těšim na výtvory... jen nevim jeslti mě nakazíš i timhle... jsem stráááášně unavená :)

Katka řekl(a)...

No uvidíme zítra, jak to dopadne. Třeba to ani nebude k jídlu ;-)
K.